Komen (16)

  1. Menarik, memang betul kata-kata boleh mempengaruhi pandangan pelanggan. Jika lebih spesifik lagi bagus. Persaingan yang sihat akan membangunkan ekonomi.

  2. sokongl 100% lidah sangat mempengaruhi… dgn kata2 segala2 gala boleh berubah….pandai berkata2 kita akan dpt impak yg positif..tapi tersilap kata buruk padahnya.. tq

  3. Sahabat-sahabat, saya sekadar menunjukkan contoh impak teknik di atas kerana ia hanya sebuah kisah klasik dalam marketing. Dari satu sudut yang lain, peperangan harga amat berbahaya. Saya akan menulis sebuah artikel tentang ‘Bagaimana Memenangi Peperangan Harga’ insyaallah.

  4. Terima kasih atas Tips yang diberikan.. Dengan tips ini akan membantu saya memperbaiki strategi pemasaran yang saya lakukan pada sebelum ini..

    Sebelum ini saya ada membuat kesilapan, disebabkan mahu menjual barangan dengan harga yang dapat memenangi hati pelanggan.. Jadi saya membeli barang secara borong dengan kuantiti yang banyak untuk mendapatkan harga pembelian yang murah..

    Dengan harga jualan yang murah, saya ingat dengan mudah dapat menjual secara online.. Tetapi sangkaan saya silap sama sekali.. Saya tidak berjaya menghasilkan sebarang jualan..

    Namun begitu, rezeki masih menyebelahi saya dan saya berjaya mendapat pelanggan secara offline.. Walaupun pada praktikalnya saya berjaya membuat jualan, tetapi pada objektifnya saya gagal. Ini kerana ojektif saya adalah untuk menghasilkan jualan secara online..

    Setelah membaca tips yang diberikan, insya Allah saya akan buat post morterm terhadap strategi jualan yang pernah saya lakukan pada sebelum ini..

    terima kasih atas perkongsian ilmu pemasaran ini..

Pendapat anda?