Komen (5)

  1. Melihat perjalanan hidup dari umur 14 ke 41 tahun sangat menimbulkan muhasabah pada diri supaya tak bazir lagi waktu untuk lakukan perubahan – walau perubahan sekecil zarah atau diluar fikiran orang biasa. Dan juga memotivasikan diri bahawa kejayaan milik pada umur bila-bila saja, kita tidaklah layak berputus asa pada umur sangat muda atau pada halangan sangat awal.

    Moga perjuangan Dr Azizan makin maju dan maju dan memanfaatkan hati-hati yang ‘ready’ untuk dibimbing dan bergerak.

    inshaAllah! 🙂

  2. Orang tidak akan mengatakan apa-apa kepada kita andainya kita bukan siapa-siapa. Adidas punya motto ialah “There will be haters.” Pada yang tiada apa-apa dihina dipandang rendah. Yang sudah lebih dari kita dikatakan macam dalam artikel ini. Yang berkata itu… hanya untuk memuaskan ego namun terus berada ditahap yang sama. “Air liur you segelas berapa ringgit eh?”

  3. Buat duit hasil dari seminar pun bisnes gak. Apa benda lah manusia zaman sekarang ni. Semua benda nak kutuk, semua benda nak pertikai. Tau kutukkkkkje! Pegi keje kutuk orang, balik rumah kutuk jiran. Itu je kejenyer.

    Kenapa tak boleh senang hati tengok orang lain berjaya? Kenapa mesti dengki je memanjang? Ni boleh mendatangkan marah!!! Eh, nanti kena jual plak. heh heh heh…

    Tak perlulah Dr. layan segala manusia2 sampah, “ketam2” yg nak tarik Dr. ke bawah tu. Buang masa je. Tu jenis manusia hati buruk, Phd no. 1. hahahahaha…

    Buat bisnes dr hasil air liur, so what? Sekurang-kurangnya buat duit, cara halal plak tu! Yg pendengki2 tu sumer, buat dosa dr air liur! Lagi takde pekdah! huhuhu…

  4. Saya memang sangat kagum dengan kehebatan yang sudah pun menggarkan Malaysia sebagai Mentor Kepada Usahawan Baru Bermula..Biar orang nak kata apa pon tapi terpulang kita sendiri menilai ilmu yang telah dicurahkan oleh beliau telah membantu ramai mengubah nasib mereka.. Good Luck DAO

Pendapat anda?