Ezine Majalah Niaga Edisi #22 Dilancarkan – Jutawan Pecah Rahsia Lagi

October 08, 2012 — Penulis:

Kategori: Berita Bisnes

Rosak usahawan kerana ilmunya. Gagal perniagaan kerana tindakannya.

Sepanjang menemubual pengasas Bihun Sufi, iaitu Tuan Shawal Akbar, kami dapati beberapa formula dapat dikeluarkan sepanjang perbualan bersamanya. Formula yang dapat membantu para usahawan menjadi orang yang terasing daripada usahawan yang gagal.

Tuan Shawal bukan usahawan ‘mee segera’. Beliau sebelum ini sudah menjalani kehidupan yang gelap, dan hampir menemui jalan mati. Syukur ke hadrat Ilahi, beliau bertemu dengan orang yang betul untuk membantunya kembali berada ke jalan yang benar.

Jenama Bihun Sufi bukan sekadar nama. Ia adalah gabungan elemen spiritual dan emosi kepada pengasasnya. Maka tidak hairan nama ini mudah melekat dalam minda pelanggan

Baik. Cerita tamat sampai di sini. Selebihnya tuan puan boleh…

Muat Turun Ezine Majalah Niaga #22 (Terhad! Baca + Fokus)

Oleh disebabkan sambutan hangat di mana puluhan ribu orang memuat turun ezine edisi khas yang lepas, kami di Majalah Niaga sebulat suara untuk mengubah konsep muat turun.

Hanya 1,997 (satu ribu sembilan ratus sembilan puluh tujuh) individu terawal sahaja yang akan dapat akses ke ruangan muat turun. Selepas melebihi jumlah kuota, kami terpaksa berhentikan seketika ruangan muat turun.

Justeru itu, bertindak sekarang. Muat turun ezine Majalah Niaga edisi #22. Dapatkan rahsia jutawan bihun Tuan Shawal Akbar.

Muat Turun Ezine Majalah Niaga Edisi #22 (Klik Di Sini)

Sudah klik? Terus isikan e-mel kerana orang ramai juga sedang melakukan perkara yang sama. Siapa cepat, dia berjaya muat turun. Jumpa kita di ruangan muat turun. Selamat menuntut ilmu.

Tugas Pembaca Belum Selesai

Kami menghabiskan ratusan hingga ribuan ringgit bagi setiap pelancaran ezine Majalah Niaga. Namun kami tidak caj satu sen kepada para pembaca kerana kami percaya nilai ilmu dalam ezine ini dapat membantu memperkasakan para usahawan di Malaysia.

Justeru itu, sebagai tanda penghargaan, permintaannya mudah sahaja. Kongsikan ezine ini di Facebook atau Twitter tuan puan. Sebarkan ilmu ini kepada seberapa ramai orang yang boleh.

Secara tidak langsung, si penyebar dapat pahala yang berganda kerana berkongsi ilmu yang bermanfaat kepada hamba Allah yang lain. Kongsikan gambar ezine (dikepilkan dalam fail muat turun) menerusi Facebook kalian.

 


Tags: , , , , ,

Komen (4)

  1. zaiton hassan
    October 11, 2012

    salam, kat teluk panglima garang, sel kat mana ejen jualan majalah niaga.harga brape ringgit?

Pendapat anda?