Seminar Pelabur Underground – 7 Pakar, 7 Teknik, 7 Corong Kekayaan Dihebahkan

January 15, 2013 — Penulis:

Kategori: Berita Bisnes

1 lokasi. 3 hari. 7 pakar dari pelbagai bidang kekayaan. Ini yang dihidangkan dalam Seminar Pelabur Underground. Yakni seminar yang menceritakan tentang jenis-jenis pelaburan yang bakal memberikan pulangan, sekurang-kurangnya melebihi 30% setahun.

Strategi Pelabur Underground

Seminar ini dianjurkan khas untuk membantu para peserta supaya celik wang, celik kekayaan. Oleh sebab itu, penyertaannya adalah terhad.

Ketujuh-tujuh pakar dari latar belakang pelaburan yang berbeza adalah:

#1 – Tuanbri (Hartawan Hartanah)

Buat duit dengan tanah dan rumah. Ini adalah kepakaran insan yang diberi nama Tuanbri. Beliau seorang yang komited membantu para peserta Seminar Pelabur Underground untuk bijak dalam bidang pelaburan hartanah lelong dan sekunder.

#2 – Zaidi ismail (Manipulasi Wang Cara Halal)

Pelabur jutawan tersembunyi dan pakar manipulasi alat kewangan, Tuan Zaidi Ismail membuat keputusan untuk menceritakan strategi-strategi kewangannya kepada peserta dalam sesi selama 2 hari ini.

Bukan sekadar teori. Tetapi kajian-kajian kes yang terbukti memberikan impak maksimum dalam kewangan para peserta.

#3 – Suzardi Maulan a.k.a Pakdi (Buat Banyak Duit & Disayang Tuhan)

Beliau adalah individu rujukan popular di Malaysia apabila melibatkan instrumen pelaburan saham. Penulis buku Rancang Wang Dari Sekarang ini tahu bagaimana untuk memaksimumkan keuntungan, tanpa perlu bekerja keras dalam pelaburan saham.

Dengan melaburkan kurang 3 jam sehari, kita boleh mengenalpasti potensi saham yang sesuai untuk dibeli dan kaut keuntungan di kemudian hari.

#4 – Faizul Ridzuan (WTF?)

Penulis buku yang tentang bagaimana beliau memperoleh 23 aset rumah dalam tempoh usianya 30 tahun ini akan berkongsi strategi dan teknik berkesan, untuk para peserta tiru dan peroleh kejayaan sama seperti dirinya.

Pendekatannya adalah cara moden dan tersusun. Cara lulus pembiayaan turut didedahkan dalam Seminar Pelabur Underground (Klik Untuk Daftar).

#5 – Ikram Adi (Buat Duit Dengan Alat Logam)

Perak dan emas adalah instrumen pelaburan yang memperoleh perhatian meluas masa kini. Namun hanya segelintir sahaja yang tahu bagaimana untuk sedut banyak duit daripada instrumen ini.

Salah seorang daripadanya adalah Tuan Ikram Adi. Beliau mempunyai formula khas untuk diberikan kepada para peserta. Supaya mereka dapat maksimumkan keuntungan.

#6 – Faisal Abdullah (Menulis Di Facebook Dapat RM100)

Bukan RM100, tetapi lebih. Tuan Faisal Abdullah adalah nama yang cukup sinonim dengan Pakar Pemasaran Facebook. Beliau adalah pengasas Nasihat Niaga yang sudah membantu puluhan usahawan untuk meledakkan keuntungan dalam bisnes.

Semuanya hanya menerusi satu medium, iaitu Facebook.

Beliau akan jelaskan psikologi pembeli di Facebook, dan bagaimana untuk menulis perkataan yang dapat menyeru pengguna Facebook untuk keluarkan duit dari poket mereka.

#7 – Master Wafi (Analisa Teknikal Cara Bijak)

Pengalaman beliau lebih 10 tahun dalam bidang jual beli mata wang asing ternyata tidak sia-sia. Ilmu dan pengalaman itu digunakan untuk memaksimumkan keuntungan dalam pelaburan saham, CPO dan pelaburan perak.

Semua itu diceritakan kepada peserta Seminar Pelabur Underground yang mendaftar sebelum tarikh 2hb Februari 2013.

Bagaimana Daftar? Begini Caranya

Pertama, klik ayat di sebelah (Daftar Seminar Pelabur Underground).

Buat pembayaran seperti yang dinyatakan jumlahnya.

Bersiap sedia untuk menuntut ilmu daripada 7 orang pakar. Bermula 2hb hingga 3hb Februari 2013. Lokasinya di Menara PGRM, Cheras.


Tags: ,

Komen (2)

Pendapat anda?